درخشش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3451748
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

درخشش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارکنان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت با کسب شش عنوان برتر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی 14 و 15 آبان‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد که شش نماینده از استان مرکزی نیز در این مرحله از مسابقات حضور داشتند.

بنابراین گزارش؛ این مرحله از مسابقات در بخش شفاهی و در رشته‌های قرائت به روش ترتیل و تحقیق، حفظ جزء سی، حفظ سه جزء متوالی و حفظ پنج جزء در بخش آقایان و بانوان و اذان ویژه آقایان برگزار شد.

از شش نماینده اعزامی استان مرکزی  به این دوره از مسابقات، در بخش بانوان محبوبه نوری از واحد اراک  در بخش ترتیل رتبه اول، محبوبه صل اعلایی از واحد آشتیان در بخش حفظ جزء 30رتبه اول، فاطمه سروش از واحد محلات در بخش حفظ سه جزء متوالی رتبه دوم و سمیرا گنجی از واحد اراک در بخش قرائت به روش تحقیق رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین، در بخش آقایان نیز استان مرکزی جزو استان‌های برتر این دوره از رقابت‌ها بود و احمد فرخی ار واحد اراک در بخش ترتیل و عبدالرضا هدایتی از واحد فراهان در بخش قرائت به روش تحقیق به‌عنوان دارنده رتبه سوم این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.

یادآور می‌شود، ثبت‌ نام مرحله شهرستانی پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان به همراه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی در حال انجام است.

captcha