سرمایه‌گذاری عظیم دشمن برای منحرف کردن نسل نوجوان
کد خبر: 3454055
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
الهی‌منش بیان کرد:

سرمایه‌گذاری عظیم دشمن برای منحرف کردن نسل نوجوان

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در سپاه پارسیان با بیان اینکه دشمن امروز سرمایه‌گذاری عظیمی را در جهت منحرف کردن نسل نوجوان و جوان را انجام داده است، گفت: قبل از این‌که دشمن بر فرزندان ما هجمه وارد کند، ما خودمان باید سراغ فرزندانمان برویم و تربیت صحیح آن‌ها را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین الهی‌منش، نماینده ولی فقیه در سپاه پارسیان در جمع پاسداران اظهار کرد: یکی از مهمترین اصول برای این‌که فرزندانی دین‌دار و دین‌باور بار بیاوریم این است که در وهله اول بتوان فرزند خود را از همان سنین خردسالی و کودکی با زیبایی‌های دین مبین اسلام آشنا کرد.
وی با اشاره به لزوم توجه به تربیت کودک از دیدگاه معصومین تصریح کرد: در زندگی حضرت رقیه(س) برای کودکان و نوجوانان ما نکاتی وجود دارد که اگر آن‌ها را به زبانی ساده و زیبا برای کودک معرفی کنیم می‌تواند در تربیت فرزندانی فاطمی و علوی بسیار تأثیرگذار باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پارسیان با بیان اینکه دشمن امروز سرمایه‌گذاری عظیمی را در جهت منحرف کردن نسل نوجوان و جوان را انجام داده است افزود: قبل از این‌که دشمن بر فرزندان ما هجمه وارد کند، ما خودمان باید سراغ فرزندانمان برویم و تربیت صحیح آن‌ها مدنظر قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه حرکت امام حسین(ع) حرکتی انسان‌ساز و تاریخ‌ساز است، گفت: برای اینکه این حرکت جاودانه باشد باید سفیرانی داشته باشد که بتوانند اهداف آن حرکت را به‌خوبی به جهانیان ابلاغ نمایند که حضرت رقیه یکی از آن سفیران بود.
الهی‌منش با تأکید بر اینکه حضرت رقیه(س) با توجه به اینکه سن کمی که داشت تابع محض ولی خود بود، تصریح کرد: این سفیر کوچک با روحی بسیار بلند وظیفه خود را در برابر امام حسین(ع) به‌خوبی ایفا کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی با حرف زور و نابجا روی خرمن دیگران می‌روند، اضافه کرد: همگان به‌‌ویژه مسئولان باید از حرف بیهوده و لغو خودداری کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پارسیان با اشاره به اینکه آن چیزی که واقعیت ندارد و ثابت نشده نباید از سوی مسئول و یا هر کسی بیان شود، گفت: دروغ جامعه را از ریشه نابود می‌کند وای به آن جامعه‌ای که دروغ به مسئول آن نیز سرایت کند.

captcha