یکی از عرصه‌های مورد تهاجم دشمن حمله به عقاید و تفکرات است
کد خبر: 3454888
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

یکی از عرصه‌های مورد تهاجم دشمن حمله به عقاید و تفکرات است

گروه اجتماعی: فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کنگاور یکی از عرصه‌هایی را که امروز مورد تهاجم بی‌حد و مرز دشمن واقع شده است را فرهنگ دانست و گفت: دشمن با تمام قوا و ابزار و فن‌آوری که در اختیار دارد به عقاید و تفکرات ما حمله می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، علی حیدرنژاد، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کنگاور روز گذشته پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه انعطاف‌پذیری سازمان بسیج در زمینه‌های مختلف نشان از تفکری نو و افقی روشن برای کشور دارد، گفت: بسیج زمینه پیشرفت و تعالی کشور را فراهم می‌کند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: از بهمن ماه سال 57 که انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت تصویر جدیدی از دموکراسی به جهانیان نشان داده شد.

حیدرنژاد اظهار کرد: شرایط به نحوی بود که تحلیلگران سیاسی در شناخت انقلاب دچار مشکل شدند و با نگاهی جدید به انقلاب توجه کردند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انقلاب و داشتن روحیه مبارزه با استکبار و ظلم، دفاع از مظلوم، عدالت‌خواهی و حق‌طلبی موجب شد تا هیچ قدرتی توان مقابله با انقلاب اسلامی را نداشته باشد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کنگاور افزود: امام خمینی(ره) در اوائل انقلاب با تبیین راهبرد بزرگ مردم محور با صدور فرمان تاریخی خود مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی، مستحکم‌ترین و قوی‌ترین نیروی دفاعی را قبل از بروز هرگونه تهدیدی در برابر دشمنان این آب و خاک ایجاد کردند.

وی حضور فعال و پررنگ بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس را نمونه بارز و مقاومت و ایثار این بسیجیان دانست و گفت: فعالیت در مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی و امنیتی زمینه تعالی کشور را فراهم می‌کند.

حیدرنژاد یکی از عرصه‌هایی که امروز مورد تهاجم بی‌حد و مرز دشمن واقع شده را فرهنگ دانست و افزود: با تمام قوا و ابزار و فن‌آوری که در اختیار دارند به عقاید و تفکرات ما حمله می‌کنند.

captcha