فتح‌الله گودرزی؛ تنها مفقودی حاجیان لرستانی حادثه منا
کد خبر: 3455469
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

فتح‌الله گودرزی؛ تنها مفقودی حاجیان لرستانی حادثه منا

گروه اجتماعی: ۳۳ نفر از کاروان‌های حاجیان لرستانی در حادثه منا جان خود را از دست دادند که تنها پیکر یک نفر از کاروان بروجرد به نام «فتح‌الله گودرزی» شناسایی نشده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل سازمان حج و زیارت استان لرستان، شنبه، سی‌ام آبان‌ماه جاری، در مراسم بزرگ‌داشت مهاجران الی‌الله، گفت: در حادثه منا 14 نفر از شهرستان بروجرد جا باختند که از این تعداد 13 نفر بروجردی و یک نفر هم از خرم‌آباد در این کاروان حضور داشتند.
وی با اشاره به این‌که در مراسم حج امسال شش کاروان از استان لرستان راهی سرزمین وحی شدند که دو کاروان از آن‌ها در حادثه منا گرفتار شدند، افزود: پیکر 13 نفر از این کاروان شناسایی شده است اما در حال حاضر فتح‌الله گودرزی از استان لرستان در لیست مفقودین قرار دارد.
خسروی ادامه داد: یک کاروان از بروجرد و یک کاروان از ازنا، دورود و الیگودرز دچار حادثه شدند که در مجموع 33 نفر از استان لرستان در این حادثه جان‌ باختند.
مدیرکل سازمان حج و زیارت استان لرستان بیان کرد: همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا هرچه سریع‌تر از فتح‌الله گودرزی نیز وضعیت مشخصی اعلام شود.
خسروی با اشاره به این‌که مقام مهاجرین الی‌الله بسیار بالاست چرا که آن‌ها در این سفر معنوی و در لباس احرام جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: بعد از وقوع این حادثه و در مراسم خاکسپاری مهاجران الی‌الله بسیاری از مردم حضور داشتند و صحنه باشکوهی از وحدت را به نمایش گذاشتند.

captcha