تحقیر سنت‌ها و تحمیل الگوها از آسیب‌های جدی ماهواره است
کد خبر: 3455544
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

تحقیر سنت‌ها و تحمیل الگوها از آسیب‌های جدی ماهواره است

گروه اجتماعی: فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) شهرستان میرجاوه گفت: دنیای غرب با کمک شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تحقیر سنت‌های بومی است و سعی می‌کند با معرفی فرهنگ غرب به عنوان بهترین و پیشرفته‌ترین فرهنگ‌ها، آن را به سایر جوامع تحمیل کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، مریم بلوچی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) شهرستان میرجاوه روز گذشته، در نشست بصیرتی با موضوع «دجال‌واره» که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد، گفت: ماهواره که به عنوان ابزاری برای گسترش اطلاعات مناسب معرفی شده است، امروزه شاهد آسیب‌های فراوان و بسیار جدی آن هستیم که لازم است خانواده‌ها در این خصوص هوشیار باشند.
وی اظهار کرد: امروز جنگ نرم دشمن با تکیه بر رسانه، شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌شود و همچنین تبلیغات گسترده‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند.
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) میرجاوه افزود: باید خانواده‌ها نسبت به آسیب‌های اجتماعی ناشی از ورود ماهواره به حریم خانواده هوشیارتر باشند اگر چه تلاش خوبی برای اطلاع‌رسانی در مورد ماهواره صورت گرفته است.
وی بیان کرد: دنیای غرب با کمک شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تحقیر سنت‌های بومی است و سعی می‌کند با معرفی فرهنگ غرب به عنوان بهترین و پیشرفته‌ترین فرهنگ‌ها، آن را به سایر جوامع تحمیل کند.
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) میرجاوه عنوان کرد: برای جلوگیری از گسترش آسیب‌های ماهواره باید اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی به‌خصوص در میان جوانان صورت گیرد.
بلوچی در پایان خواستار اهتمام و تلاش جدی سرگروه‌ها در برگزاری منظم جلسات حلقه‌ها شد و افزود: تعامل اعضای حلقه‌های صالحین، حضور فعال و منظم سرگروه‌ها در جلسات حلقه سرگروه‌ها و حفظ ارتباط و تعامل با مربی شجره طیبه صالحین باعث کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین خواهد شد.

captcha