نیروی انتظامی رویکرد علمی ـ اجتماعی را در پیش گرفته است
کد خبر: 3455550
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کبکی:

نیروی انتظامی رویکرد علمی ـ اجتماعی را در پیش گرفته است

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان این‌که امروز نیروی انتظامی رشد علمی خوبی داشته است، گفت: رویکرد نیروی انتظامی، رویکردی علمی ـ اجتماعی است.

خدامراد کبکی، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: نیروی انتظامی با رشد علمی خود توانسته است جایگاه خوبی در جامعه داشته باشد.
وی با اشاره به رشد فناوری در جهان، افزود: جامعه جهانی امروز نمی‌پذیرد که از علم و فناوری در حوزه‌های مختلف عقب بمانیم، بنابراین نیروی انتظامی همگام با دانشگاه‌ها در جهت رشد علمی و فناوری گام‌های بسیار خوبی را برداشته است.

کبکی با اشاره به این‌که در نیروی انتظامی نیز دفتری تحت‌عنوان «دفتر تحقیقات کاربردی» جهت برگزاری نشست‌های علمی ـ تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و خبرگان انتظامی وجود دارد، اظهار کرد: هدف اصلی این دفتر رفع مشکلات حوزه پلیس با ارائه راهکارهای علمی است.
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان لرستان ادامه داد: نیروی انتظامی تاکنون به‌دنبال انجام طرح‌های تحقیقاتی بوده اما اکنون به‌دنبال کاربردی کردن این طرح‌ها هستیم.
وی از حضور اساتید دانشگاهی به‌عنوان ظرفیت و پتانسیلی بسیار مطلوب در جامعه خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی ما را در رفع مشکلات ناجا کمک می‌کند.
کبکی با اشاره به انجام و فرجام 70 طرح تحقیقاتی، گفت: 66 طرح مورد پذیرش واقع شده و از 4 طرح دیگر به‌عنوان طرح‌های دانشی استفاده می‌کنیم.

captcha