بازنگری طرح «توان‌افزایی و گردشگری قرآنی»
کد خبر: 3456165
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
قاسمی خبر داد:

بازنگری طرح «توان‌افزایی و گردشگری قرآنی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح «توان‌افزایی و گردشگری قرآنی» که توسط مجمع خیرین قرآنی اجرا می‌شود در مرحله دوم، با دقت بیشتری بازنگری می‌شود.

احمد قاسمی، مدیرعامل مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: طرح «توان‌افزایی و گردشگری قرآنی» که به‌عنوان طرح موفق از سوی مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان برگزار شد، از استقبال خوبی برخوردار شد.
وی در ادامه افزود: طرح توان‌افزایی و گردشگری استان اصفهان با هدف توان‌افزایی مدیران مؤسسات سراسر کشور، با گذراندن 53 دوره به کار خود پایان داد و در این مدت بسیاری از مدیران مؤسسات توانستند با استفاده از این دوره‌ها آموزش‌هایی را کسب کنند.

قاسمی  تصریح کرد: در برپایی دوره‌های توان‌افزایی ظرفیت هر دوره برپایی در مجمع، حدود 30 نفر بود که پس از پایان دوره، مدیران مؤسسات قرآنی استان‌ها تقاضای  بهره‌مندی دیگر اعضای مؤسسه را نیز داشتند که متأسفانه ظرفیت‌ها محدود بود.

برپایی 53 دوره توان‌افزایی

وی با اشاره به اینکه برپایی 53 دوره توان‌افزایی به مدت یک سال به طول انجامید، تصریح کرد: پس از پایان دوره توان‌افزایی از مدیران مؤسسات قرآنی سنجشی به‌وجود آمد که در این راستا، همه مؤسسات این دوره‌ها را با کیفیت ارزیابی کردند که در دوره دوم برپایی این طرح، که تا پایان سال انجام خواهد شد، به محتوا و کمیت هرچه بهتر این موضوع توجه خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: به منظور آغاز دوره دوم طرح توان‌افزایی مدیران مؤسسات قرآنی سراسر کشور، کارگروهی تعیین شده است که با مشورت و هماهنگی‌های لازم، نقاط ضعف را رفع و شیوه‌های نوین آموزشی را ارائه دهیم.

وی با اشاره به بودجه برپایی دوره‌های توان‌افزایی مدیران مؤسسات قرآنی گفت: بودجه برگزاری این دوره‌ها از سوی خیرین استان اصفهان تاکنون صورت گرفته است که از مسئولان قرآنی  خواستار حمایت مالی هستیم که در این راستا، بتوانند مؤسسات قرآنی هم اهداف خود را پیگیری کنند.

captcha