بسیج آماده مقابله با تهدیدهای دشمن در تمام عرصه‌هاست
کد خبر: 3456739
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
خبیره:

بسیج آماده مقابله با تهدیدهای دشمن در تمام عرصه‌هاست

کانون خبرنگاران نبأ:آمادگی بسیج جامعه پزشکی خوزستان برای مقابله با تهدیدهای دشمن در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی، صنعت و بهداشت و درمان است.


به گزارش کانون خبرنگاران نبا وابسته به خبرگزاری ایکنا، اصغر خبیره، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت و ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی به‌ ویژه مردم خوزستان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین، انقلاب اسلامی را تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی موعود (عج) تثبیت کردند.



وی تاکید کرد: بسیج این تربیت‌یافتگان مکتب اسلام به دور از هرگونه وابستگی سیاسی به گروه‌های چپ و راست و با الگوپذیری از مکتب مالک اشتر این یار با وفای مولای متقیان حضرت علی(ع) گوش به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای، آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدهای دشمنان در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی، صنعت و بهداشت و درمان اعلام می‌کند.



مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک شعار مهم در کشور و دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: بدون بسیج محال است در عرصه‌های مختلف موفق شویم.



خبیره در پایان، با اشاره به اینکه بسیج مجموعه‌ای الهی، ‌نورانی و مردمی است که منشأ خیر و برکات فراوانی است، افزود: تفکر بسیجی، تعبیری بدیع از مکتب اسلام و آئین الهی تشیع است.

captcha