صدور ویزا برای ۱۶ هزار زائر لرستانی مراسم اربعین
کد خبر: 3456815
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
خسروی خبر داد:

صدور ویزا برای ۱۶ هزار زائر لرستانی مراسم اربعین

گروه اجتماعی: رئیس حج و زیارت لرستان گفت: تاکنون چهار هزار ویزا به زائران لرستانی تحویل داده شده و امروز نیز ۱۲ هزار ویزای دیگر به زائران تحویل داده می‌شود.

محمد خسروی، رئیس حج و زیارت استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان گفت: متأسفانه برخی از افراد به توصیه‌های سازمان حج و زیارت توجهی نداشته و بدون گذرنامه راهی این سفر شده، هم‌اکنون در مرز دچار مشکلاتی شده‌اند.
وی با اشاره به این‌که چهار هزار ویزا به زائران لرستانی تحویل داده شده و امروز نیز 12 هزار ویزای دیگر به زائران تحویل داده می‌شود، ادامه داد: افرادی که گذرنامه دریافت کرده‌اند به‌راحتی راهی این سفر خواهند شد و هم‌اکنون تردد در مرز مهران که زائران لرستانی از آن عبور می‌کنند، روان است.
خسروی با اشاره به این‌که مردم برای اربعین نذوراتی دارند، گفت: شهروندان می‌توانند نذورات خود را با هماهنگی ستاد عتبات عالیات هر شهرستان برای زائران اعزام کرده و یا با سازمان حج و زیارت هماهنگی لازم را برای نذورات داشته باشند.
رئیس حج و زیارت لرستان تصریح کرد: زائرانی که برای حضور در این سفر به سازمان حج و زیارت مراجعه کرده‌اند مبلغ 30 دلار به اضافه مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کرده و ساماندهی لازم برای این زائران انجام شده است.
وی با اشاره به برگشت زائران از این مراسم بیان کرد: در هنگام برگشت زائران اربعین حسینی ناوگان عمومی خرم‌آباد و بروجرد وجود دارد تا زائران را جابجا کنند.

captcha