اجتماع بسیجیان با عنوان «شکوه ایستادگی» در پایتخت معنوی ایران برگزار شد
کد خبر: 3457279
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
با حضور سردار نقدی؛

اجتماع بسیجیان با عنوان «شکوه ایستادگی» در پایتخت معنوی ایران برگزار شد

گروه سیاسی: اجتماع بزرگ بسیجیان «شکوه ایستادگی» با حضور سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان و بانوان و آقایان بسیجی در حرم روضی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گردهمایی بزرگ «شکوه ایستادگی» با حضور بانوان و آقایان بسیجی و مسئولان صبح امروز، پنجم آبان‌ماه، در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

این مراسم که بعد از 50 دقیقه تأخیر و مستقرشدن نیروهای بسیجی آغاز شده بود؛ پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و خواندن زیارت مخصوص امام رضا(ع)، همه بسیجیان رو به قبله ایستادند و با مشت‌هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

در ادامه مراسم رقصیدن پرچم‌ها در آسمان بر روی دستان بسیجیان غیور خودنمایی می‌کرد و همه با هم فریاد یا حسین(ع) و یا زهرا(س) سر دادند، فریادی که دل زمین را می لرزاند، سپس سردار یعقوب‌علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در خراسان رضوی نعمت حیات در نظام اسلامی و در فضای پاک انقلاب اسلامی را نعمت امامت و ولایت دانست و افزود: نعمت همجواری با مضجع منور علی ابن موسی الرضا(ع) برای خراسانی‌ها نعمت بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه امروز دور هم جمع شدیم تا پیام خود را به آمریکای جنایتکار ابلاغ کنیم، ادامه داد: امروز با حضور گسترده خود جمع شدیم تا با مشت‌های گره کرده خود جواب کوبنده‌ای به دشمن اسلام و ایران دهیم.

بسیج؛ مصداق آیه قرآن

در ادامه مراسم، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان، بسیج را مصداق آیه قرآن دانست و بیان کرد: سی و ششمین سالگرد بسیج برگزار می‌شود، بسیجی که با قرآن معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نهالی که توسط امام خمینی(ره) حرس شد، همه به دست مؤمنان بسیجی با ایمان به خدا انجام گرفت، ادامه داد: در جامعه امروز بسیج به درخت پرباری تبدیل شده که تمام دنیا از میوه شیرین آن بهره‌مند می‌شوند.

سردار نقدی با بیان اینکه برخلاف متامع ظالمان و مشرکان کسانی که از همان روز اول تأسیس این تشکل کمر به همت نابودی آن بسته بودند، افزود: بسیج روزبه روز پر رونق تر و پربارتر می‌شود و هر روز مردم بیشتری را به خود جذب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در آینده این تشکل بسیار گسترده‌تر خواهد شد، عنوان کرد: ظالمان و دشمنان هم مجبورند بنشینند و شاهد پیشرفت و توسعه بسیج باشند اما باید توجه داشت که این افراد برای نابودی این تشکل از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان، بسیج را جنگ پایان ناپذیر دانست و اظهارکرد: بسیج لشگر مخلص خدا است زیرا بسیج تشکلی است که با عظمت خود مجاهدان و شهیدان گمنام بی نام و نشانی را تحویل جامعه داده است.

دستاورد بسیج تمسک به اهل بیت(ع) است

وی ریشه بسیج را محبت اهل بیت(ع) و تبعیت از آن دانست و بیان کرد: بسیج هدیه خدا و اولیا الهی و نتیجه و دستاورد اهل بیت(ع) به جامعه است امروزه اگر بسیجی در قله سر به فلک کشیده مرزهای دور حراست می‌کند یا در سرما و گرما در دورترین نقاط دیده‌بانی می‌دهد، همه به دلیل درس‌های عاشورایی و مکتب امام حسین(ع) است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه اگر امروز بسیجیان در قله‌های صعب‌العبورترین مناطق کشور با کمترین امکانات و بدون هیچ مقام و درجه‌ای ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: این امر به دلیل عشق و معرفت به اهل بیت(ع) است و همین عشق موجب رشادت و پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدش می‌شود.

وی ادامه داد: اگر امروزه در علم و فناوری با وجود تحریم‌ها توانستیم مرز علم را بشکافیم و به فناوری هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و ... دست پیدا کنیم، همه به وسیله نیروی بسیجی و پیروی از مکتب آل محمد(ص) صورت گرفته است.

یادآور می‌شود، در ادامه مراسم بسیج آستان قدس رضوی به مناسبت این روز خدمت افتخاری بارگاه امام رضا(ع) را به بسیجیان هدیه کرد، ضمن اینکه مداحی با صدای حاج احمد واعظی از دیگر برنامه‌های برگزارشده در همایش «شکوه ایستادگی» بود.

captcha