رستگاری انسان در ثروت، مقام و شهرت نیست
کد خبر: 3461380
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
قرائتی:

رستگاری انسان در ثروت، مقام و شهرت نیست

گروه فعالیت‎های قرآنی: رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: رستگاری انسان در ثروت، شهرت و مقام نیست، بلکه در ارتباط گرفتن و نزدیک شدن او با خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‎الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نمازکشور شب گذشته، 26 آذر در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در اصفهان، اظهار کرد: اکنون بسیاری از رموز و اعجاز قرآن کریم برای ما ناشناخته مانده است.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اهمیت مطالعه تفسیر قرآن، گفت: جوانان نباید از تفسیر قرآن‌کریم غافل شوند.
وی با اشاره به اینکه اذان به نوعی سرود اسلام است، گفت: گفتن «الله اکبر» در اذان، یعنی اینکه تنها خداوند بزرگ است و به همین دلیل ما آمریکا را بزرگ نمی‎دانیم  و ترسی نیز از او نخواهیم داشت.
رئیس ستاد اقامه نمازکشور با اشاره به تکرار«حی علی الصلاه»، «حی علی الفلاح» و «حی علی خیر العمل» در اذان، گفت: نماز بهترین عمل  و مجموع خوبی‎ها است که باید برای انجام آن شتاب کرد.
حجت‎الاسلام قرائتی با اشاره به آیه «فاستبقو الخیرات»، گفت: شتاب کردن در کارهای خیر ونیک نظیر نماز و ازدواج نه تنها ضرری به همراه ندارد، بلکه بسیار خوب و مفید نیز است.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: رستگاری انسان در ثروت، شهرت و مقام نیست، بلکه در ارتباط گرفتن و نزدیک شدن او با خداوند متعال است.

captcha