برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن روستائیان در قزوین
کد خبر: 3469905
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن روستائیان در قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن روستائیان، در این سازمان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمود گروسی، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین با اشاره به برگزاری ششمین دوره استانی این مسابقات، اظهار کرد: 220 نفر از فعالان عرصه قرآنی در این مسابقه اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه این مسابقات در 6 رشته و در دو بخش خواهران و برادران برپا می‌شود، عنوان کرد: برادران در رشته‌های حفظ کل، حفظ 15 جزء اول و قرائت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در بخش خواهران نیز متقاضیان، در رشته‌های حفظ کل قرآن مجید، حفظ 15 جزء اول و مفاهیم سطح1 با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروسی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف بیان کرد: 120 نفر از متقاضیان در رشته قرائت، 15 نفر در رشته حفظ کل و 15 جزء و 84 نفر در رشته مفاهیم، در دو بخش خواهران و برادران ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه از نظر استانی ششمین دوره‌ای است که این مسابقات برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان اول تا سوم این مسابقات، به مرحله کشوری که در مورخه 18 تا 20 بهمن‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود راه‌یافته و جوایز خود را در مراسمی که در دهه مبارک فجر در این شهر برگزار خواهد شد، دریافت می کنند.



captcha