مردم نمایندگانی ولایت‌مدار و خبرگانی ولی‌شناس را برگزینند
کد خبر: 3472839
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
آیت‌الله صدیقی:

مردم نمایندگانی ولایت‌مدار و خبرگانی ولی‌شناس را برگزینند

گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه مردم کسانی را برگزینند که برای خود جیبی ندوخته و اهل زدوبند نباشند، ابراز امیدواری کرد: مردم بصیر ایران کنار سفره شهیدان خود، نمایندگانی ولایت‌مدار و خبرگانی ولی‌شناس را اتتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در حاشیه گردهمایی «شهدای بدون مرز» در جمع خبرنگاران در خصوص معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات‌های پیش‌رو عنوان کرد: به مردم توصیه می‌کنیم افرادی را برگزینند که توجه به فقرا و پابرهنگان و اعتقاد به ولایت داشته باشند زیرا تمام شهدای ما در وصیت‌نامه‌های خود مکرر به ولایت سفارش کرده‌اند.

وی ادامه داد: کسانی را هم در مجلس خبرگان و هم در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که باعث خون دل خوردن رهبری نشوند، وفادار به شهدا، خدمت‌گزار مردم و دغدغه‌مند جوانان، فقرا و حاشیه‌نشینان باشند و از همه مهم‌تر زیر پرچم ولایت کشور را دو‌قطبی و وحدت را خدشه‌دار نکنند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه مردم کسانی را برگزینند که برای خود جیبی ندوخته و اهل زدوبند نباشند، ابراز امیدواری کرد: مردم بصیر ایران کنار سفره شهیدان خود، نمایندگانی ولایت‌مدار و خبرگانی ولی‌شناس را اتتخاب کنند.

آیت‌الله صدیقی در پایان هجمه به شورای نگهبان را فرافکنی دانست و تصریح کرد: افرادی که این نهاد قانونی را تضعیف می‌کنند به دنبال مظلوم‌نمایی و اخذ آرای بیشتر هستند چرا که دنیای غرب از ابتدا میانه‌ای با شورای نگهبان، روحانیت، سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی نداشت بنابراین اگر بخواهند فرهنگ غرب را در کشور پیاده کنند باید در گام نخست این نهادها را مورد هدف قرار دهند.

captcha