نمایش انواع ترجمه‌‌های قرآن به زبان‌های مختلف در مسکو
کد خبر: 3484913
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

نمایش انواع ترجمه‌‌های قرآن به زبان‌های مختلف در مسکو

گروه بین‌الملل: انواع ترجمه‌های قرآن به زبان‌های مختلف، با همکاری جامعه‌ المصطفی(ص) العالمیة و بنیاد مطالعات اسلامی در مسکو در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت.

نمایش انواع ترجمه‌‌های قرآن به زبان‌های مختلف در مسکو

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، «روز درهای باز مسجد» از سوی اداره مفتیات مسکو در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

«الدار حضرت علاالدین‌اف»، مفتی و امام جماعت مسجد جامع مسکو، هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی پیروان ادیان و اقوام مختلف در مسکو با دین اسلام برشمرد.

در این مراسم که 8 فروردين‌ماه از ساعت 10 تا 19 برگزار شد، بخش‌های مختلف نمایشگاهی در فضای سه هزار متری با تابلوهای هنری نقاشی و عکس از مساجد و مسلمانان روسیه در معرض دید عموم قرار گرفت.

از دیگر برنامه‌های جانبی، برگزاری مسابقه حفظ و قرائت قرآن ویژه نوجوانان و آموزش نماز در یک ساعت بود که مورد استقبال مخاطبین واقع شد.

رایزنی فرهنگی ایران در روسیه نیز به درخواست اداره مفتیات مسکو در بخشی از مسجد با نمایش تابلوهای خوشنویسی، کاشی، پوست و قالیچه مزین به اسماء‌الله و آیات قرآنی، حضور یافت.

همچنين، با همکاری جامعه‌ المصطفی(ص) العالمیه و بنیاد مطالعات اسلامی در مسکو، بخش دیگر نمایشگاهی به انواع ترجمه‌های قرآن به زبان‌های مختلف اختصاص داشت و نمایش کوچک‌ترین قرآن نیز به صورت خاص مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

captcha