بانوی ایرانی برتر در مسابقات قرآن اردن وارد کشورمان شد + عکس
کد خبر: 3488718
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
دقایقی قبل؛

بانوی ایرانی برتر در مسابقات قرآن اردن وارد کشورمان شد + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: سما بابایی، روشندل و حافظ کل قرآن کریم که حائز رتبه اول در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن شده است، دقایقی قبل وارد کشورمان شد.

سما بابایی، حافظ کشورمان در مسابقات قرآن اردن اول شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سما بابایی، حافظ روشندل کشورمان که در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن حضور داشت، موفق به دریافت رتبه اولی این رقابت‌ها شد و صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد و مورد استقبال حامده نکوفال، کارشناس مسابقات قرآن بانوان و سیدعلی حمیدی، کارشناس امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفت. ساعت ورود وی به تهران ساعت 4 بامداد روز جمعه، 27 فروردین ماه اعلام شده بود که هواپیما با حدود هفت ساعت تأخیر، ساعت 11:45 در فرودگاه نشست.

براساس گزارش ایکنا سماء بابایی حافظ قرآن، اهل تهران است که در مرحله فینال سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ایران در رشته حفظ کل در بخش بانوان با نمره ۸۵.۶۱ حائز رتبه ممتاز شد. او در مسابقات اردن، توانست با تلاوت زیبا و بدون اشکال، رتبه نخست را از آن خود کند.

بابایی در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن «الهاشمی» اردن ویژه بانوان شرکت داشت. مراسم اختتامیه مسابقات قرآن اردن ۲۶ فروردین در شهر امان برگزار شد. این رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۶ فروردین‌ ماه به همت وزارت اوقاف و امور اسلامی و مقدسات اردن و با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد.
 
مسابقات بین‌المللی قرآن اردن ویژه آقایان نیز پنجم تا یازدهم تیرماه سال جاری در این کشور برگزار خواهد شد و «محمود باباخان»، نماینده کشورمان در رشته حفظ ۲۰ جزء این رقابت‌ها است.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۹
0
0
خانم بابایی تبریک واقعا این افتخار حق شماست که سال ها برای ارتقای محفوظات خود تلاش کردید باید قدر امثال شما را بیشتر دانست خداوند مادر خانم بابایی که در این موفقیت سهم بزرگی دارند حفظ بفرماید رتبه پارسال نماینده ایران پنجم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۲
0
0
مایه افتخار کشورمان است که چنین افرادی با سعی و تلاش خود باعث سرفرازی کشور می‌شوند جایی تقدیر و تشکر از زحمات آنها است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۸
0
0
مشخصه خیلی عالی خوندن و الا اونجا په ایرانی ها کم رتپه میدن درود و تحیت
captcha