مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران از تمام توان نظامی استفاده خواهیم کرد
کد خبر: 3489478
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران از تمام توان نظامی استفاده خواهیم کرد

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و توان نظامی قرار دارند و در مقابل دشمنان از تمام توان نظامی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در مراسم روز ارتش که امروز در مقابل لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند انسان را در دفاع از ارزش‌های انسانی تشویق کرده و در حقیقت بنیانگذار اقتدار و عظمت خدای متعال است و سند آن آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» است.
وی بیان کرد: خدای متعال فرمان داده در مقابل دشمنان خدا که همان دشمنان مردم هستند باید از هر توان دفاعی و نظامی استفاده کرد و از حق مظلومان و محرومان دفاع کرد.
امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه ارتش ما افزایش توان نظامی را عبادت و بندگی به شمار می‌آورد، تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس تفکر الهی و معنوی و بهره‌گیری از وحی الهی هر روز در پی افزایش توان نظامی و دفاع از مظلومان و محرومان عالم و پاسداری از نبوت است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پاخاسته تا دستورات نبی اکرم(ص) را دنبال و اجرا کند و در دفاع از مسلمانان و غیر مسلمانانی که از مسلمانان درخواست یاری و کمک دارند هیچ‌گاه کوتاهی نخواهد کرد چرا که این مهم دستوری الهی است.
وی گفت: ارتش، سپاه و بسیج با پیروی از منویات رهبری و با ارائه خدمات مستشاری در کشورهایی چون یمن، عراق و سوریه آن‌ها را از سقوط و شکست نجات دادند و اجازه ندادند اهداف آمریکایی‌ها، وهابی‌ها و مستکبران جهان در آن کشورها محقق شود و در نهایت داعش به عقب رانده شد.
حجت‌الاسلام عابدینی ابراز امیدواری کرد ارتش و نیروهای مسلح با دلسوزی هر چه بیشتر و بهره‌گیری از تکنولوژی روز همچنان در پی ارتقای توان نظامی بوده و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنند.

captcha