بهره‌برداری از دستگاه توزیع پلاستیک برای کفش زائران رضوی
کد خبر: 3507689
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
در نمایشگاه قرآن مشهد صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از دستگاه توزیع پلاستیک برای کفش زائران رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دستگاه توزیع مکانیکی پلاستیک برای کفش زائران مربوط به بخش صحافی آستان قدس رضوی طی روزهای آینده در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد رونمایی می‌شود.

محسن علیشاهی‌طوسی، مسئول بخش صحافی حرم رضوی در گفت‌وگو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از رونمایی دستگاه توزیع مکانیکی پلاستیک به صورت رولی فر فورژه ویژه کفش زائران و مجاوران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد طی روزهای آینده خبر داد.
وی با بیان اینکه این دستگاه به منظور جلوگیری از متساعدشدن بوی نامطبوع کفش در محیط رواق‌های حرم مطهر طراحی و تهیه شده است، ابراز کرد: با توجه به اینکه بخش صحافی زیرمجموعه اداره کفشداری‌های آستان قدس رضوی است، بر حسب نیاز زائران برای نگهداری کفشهایشان در زمان زیارت، یکسری نوآوری‎ها انجام شد.
وی ضمن اشاره به این نکته که با تمام کشورهای همجوار برای برآورده کردن این نیاز تماس حاصل شد و نتیجه آن تهیه این دستگاه مکانیکی ارائه پلاستیک به زائران است، افزود: یکی از ویژگی‌ای پلاستیک‌های این دستگاه، بسته شدن سر درب آن پس از قرار دادن کفش درون آن است.
علیشاهی‌طوسی ادامه داد: قرار است پس از رونمایی در این نمایشگاه و تهیه چند دستگاه به میزان مورد نیاز حرم، به صورت دیواری و پایه‌ای در آینده نزدیک در رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر جانمایی کنیم تا بدین ترتیب زائران و مجاوران خود برای این منظور اقدام کرده و نیازمند به کارگیری نیروهای خدمتی مجموعه نباشد.
captcha