افتتاح پایگاه نهج‌البلاغه‌خوانی ویژه بانوان در مشهد
کد خبر: 3511260
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

افتتاح پایگاه نهج‌البلاغه‌خوانی ویژه بانوان در مشهد

گروه اجتماعی: پایگاه نهج‌البلاغه‌خوانی مختص بانوان با حضور دبیر مرکز توسعه فرهنگ قرآن و نهج‌البلاغه کشور هشتم تیرماه در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، پایگاه نهج‌البلاغه‌خوانی مختص بانوان با حضور محمدرضا اشکذری، دبیر مرکز توسعه فرهنگ قرآن و نهج‌البلاغه کشور و مدیر کانون گل‌های فجر خراسان هشتم تیرماه در مشهد آغاز به کار کرد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور حدود 40 نفر از بانوان مشهدی همراه بود، حجت‌الاسلام حسین رسولی، معاون کانون گل‌‎های فجر خراسان نیز بیاناتی را ارائه کرد.
محمدرضا اشکذری، دبیر مرکز توسعه فرهنگ قرآن و نهج‌البلاغه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم فراگیری و رفع مهجوریت از نهج‌البلاغه عنوان کرد: ما به عنوان کسی که افتخار بردن نام امیرالمؤمنین(ع) را داریم، با بی‌تفاوتی‌هایمان در حق این کتاب ظلم روا داشته‌ایم.
...
وی یادآور شد: این پایگاه با هدف تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نهج‌البلاغه نیز باید همچون قرآن قرائت شود، بازگشایی شد تا ان شاءالله این حرکت در سطح شهر مشهد گسترش یافته و منشأ برکات باشد.
مدیر کانون گل‌‎های فجر خراسان در ادامه ابراز کرد: پایگاه نهج‌البلاغه‌خوانی مختص بانوان بوده و به سرپرستی بانوقیداری فعالیت خواهد کرد.
...
یادآور می‌شود، پایگاه نهج‌البلاغه‌خوانی بانوان در محل خیابان عامل، عامل 27، شهیداصغری 10، پلاک 10 واقع شده است.
captcha