اجرای طرح‌های مؤسسه طباطبایی آمل نیازمند بودجه است
کد خبر: 3511282
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

اجرای طرح‌های مؤسسه طباطبایی آمل نیازمند بودجه است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه علامه طباطبایی شهرستان آمل طرح‌های مورد بررسی و در حال پژوهش این مؤسسه را تشریح و اظهار کرد: هر یک از این طرح‌ها برای اجرایی شدن نیازمند بودجه کافی هستند.

محمدرضا پیرزاد، مدیر مؤسسه علامه طباطبایی شهرستان آمل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ طرح‌های مورد بررسی و در حال پژوهش در این مؤسسه را تشریح کرد.

وی بیان کرد: امید است با توانمندی‌هایی که شورای راهبردی این مؤسسه در پیش دارد، از حمایت‌های خوب برخوردار شود و طرح‌های بسیار زیاد و قابل اجرا در سطح ملی و بین‌المللی را که در دستور کار خود دارد، اجرا کند.

مدیر مؤسسه علامه طباطبایی شهرستان آمل تصریح کرد: امکان برگزاری کنفرانس‌های پروهشی از راه دور، راه‌اندازی کتاب‌خانه دیجیتال و نشریه الکترونیکی، آموزش کامل غیرحضوری و از طریق اینترنت، ساخت نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای،‌ ساخت گیم‌های مبتنی بر داستان و روایات قرآنی،‌ سامانه جامع قرآن و تفسیر، برگزاری دوره‌های مجازی قرآن و حدیث، تولید نرم‌افزارهای خودآموزگار قرآن و حدیث،‌ سامانه کتابخانه‌های مجازی و سامانه جهانی بانک اطلاعاتی پژوهشگران قرآنی از جمله برنامه‌ها و طرح‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

پیرزاد اظهار کرد: بانک اطلاعاتی پژوهش‌های جهانی در علوم قران و حدیث، برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با محوریت معارف قرآنی، پادکست‌های قرآنی، تولید مدیای قرآنی با هدف انتشار در فضای مجازی، محتوای چندرسانه‌ای با هدف معرفی شهرگان قرآنی(مفسران، پژوهشگران، حافظان، مترجمان، مروجان و قاریان)،‌ آموزش مجازی صوت و لحن، آموزش مجازی حفظ قرآن کريم، آموزش مجازی احكام قرآني، آشنايي با سوره‌ها، قصه‌های پندآموز، آشنايي با مفاهيم و ترجمه آسان به صورت مجازی، ایجاد تالارهای گفت‌وگوی قرآنی، باشگاه الکترونیکی علوم قرانی و خبرگزاری علوم قرآنی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در صورت حمایت مسئولان قرآنی در دستور کار مؤسسه قرار دارد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به نشانی مؤسسه واقع در شهرستان آمل، ابتدای خیابان نور، مجتمع الماس نور مراجعه کنند.

captcha