اعتماد متقابل از ويژگی​های اساسی يک خانواده سالم است
کد خبر: 3516208
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

اعتماد متقابل از ويژگی​های اساسی يک خانواده سالم است

گروه اجتماعی: امام جمعه رامشیر با بيان اينكه بنیان خانواده از با اهميت​ترين بنیادها در اسلام است، گفت: خانواده سالم و بدون دغدغه خانواده‌ای است که اعضای آن با پشتکار و اعتماد به یکدیگر، در کنار هم زندگی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر روز گذشته، 28 تيرماه با موضوع خانواده در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

حجت‌الاسلام معرف امام جمعه رامشیر و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به جايگاه تعيين كننده و مهم خانواده در هر جامعه​ای گفت: بنیان خانواده از با اهميت​ترين بنیادها در اسلام است و باید آرامش، اطمينان و امنیت آن حفظ شود.

وی اظهار کرد: یک خانواده سالم و بدون دغدغه خانواده‌ای است که اعضای آن با پشتکار و اعتماد به یکدیگر، در کنار هم زندگی کنند. آیات قرآن کریم و احادیث پيامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) تأکید فراوانی بر خانواده و حفظ سلامت آن دارند.

همچنین در ادامه فیوضی فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی و بررسی وضعیت طلاق در شهرستان خواستار برگزاری همایش‌ها، دوره​های مشاوره خانواده و کارگاه‌های آموزشی برای همه اقشار جامعه در شهر و روستا شد.

captcha