قم، میزبان دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامعه علمی کاربردی کشور
کد خبر: 3521905
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

قم، میزبان دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامعه علمی کاربردی کشور

گروه فعالیت‎های قرآنی: رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم به عنوان دبیر برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، طی حکمی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی، کاربردی کشور، محمد حسن نادری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه منصوب شد.
در این حکم ماموریت‎هایی به این دانشگاه در استان قم محول شده است که غیر از برگزاری این جشنواره در دو سطح دانشجویان، کارکنان و مدرسان، می‎توان به راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره قرآن و عترت در این دانشگاه اشاره کرد.
تشکیل کمیته جشنواره با شرح وظایف مشخص، تدوین روند و مراحل اجرایی جشنواره با زمان مندی مشخص، تلاش برای برگزاری شایسته این جشنواره، تعامل با سایر واحدهای استانی دانشگاه در فرایند برگزاری و تعامل با سایر دستگاه‎ها و مراکز استانی و مراکز آموزشی و تلاش در جهت جذب بودجه‎های حمایتی استانی از دیگر وظایف دبیر این جشنواره خواهد بود.
از دیگر وظایفی که در این حکم به آن اشاره شده است می‌توان به هماهنگی جهت حضور موثر دانشجویان برتر در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور و هماهنگی گام به گام با معاونت فرهنگی و اجتماعی در مقام ناظر جشنواره اشاره کرد.
مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی که در تاریخ 6 الی 8 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد

captcha