حفظ روحیه ایثارگری در جامعه ضروری است
کد خبر: 3523416
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

حفظ روحیه ایثارگری در جامعه ضروری است

گروه اجتماعی: معاون استاندار یزد با تأکید بر ضرورت حفظ روحیه ایثارگری در جامعه گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان که روحیه فداکارانه خود را به اثبات رسانده‌اند برای آینده جامعه و فرزندان میهن اسلامی فکر و تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار یزد 26 مردادماه در مراسم گراميداشت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامی در پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهیدصدوقی(ره) یزد اظهار کرد: بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطره‌ای خوش در ذهن همه ما به‌ جای گذاشت و شور و شعف خاصی را در فضای جامعه ایجاد کرد.
طالبی با اشاره به جایگاه مهم ایثارگران در جامعه تصریح کرد: همه ما به‌ عنوان عضوی از خانواده بزرگ ایثارگران وظیفه‌ داریم در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و سایر برنامه‌های دولت حرکت کنیم.
وی ادامه داد: شاید در ظاهر جنگ پایان‌ یافته باشد اما رسالت مهم ایثارگران خاتمه نیافته زیرا حرکت آنان حرکتی مستمر در تاریخ این سرزمین است و کسانی که به‌ عنوان ایثارگر شناخته می‌شوند مسئولیت خطیری برعهده دارند و باید در تمام جریان‌ها و وقایع کشور فعالانه مشارکت کنند.
طالبی بهره‌گیری از توانمندی‌های ایثارگران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور را خواستار شد و بیان کرد: یکی از آرزوهای من این است که خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌عنوان وارثان ایثار و شهادت در جامعه و تمام برنامه‌های کشور فعالانه حضور داشته باشند.
معاون سیاسی، امنيتی و اجتماعی استاندار یزد با تأکید بر ضرورت حفظ روحیه ایثارگری در جامعه افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان که روحیه فداکارانه خود را به اثبات رسانده‌اند باید فراتر از مطالبات سیاسی و صنفی عمل و برای آینده جامعه و فرزندان میهن اسلامی فکر و تلاش کنند.
طالبی اظهارامیدواری کرد: تشکل‌های ایثارگری برنامه‌های مختلف خود را هدفمند پیگیری کنند که توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از همین طریق تحقق خواهد یافت.
یادآوری می‌شود مراسم نمادین گلباران قبور مطهر شهدای آزاده، اجرای تواشیح و بیان خاطرات توسط آزادگان استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
captcha