مسابقات قرآن باعث درخشش فعالان قرآنی می شود
کد خبر: 3523719
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

مسابقات قرآن باعث درخشش فعالان قرآنی می شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیده رشته دعاخوانی شهرستان یزد گفت: برگزاری مسابقات قرآن فرصتی برای درخشش برترین‌ها و ارتقا فرهنگ قرآنی در جامعه است.

مهدی ضیافتی، رتبه برتر رشته دعاخوانی در حاشیه برگزاری مرحله استانی سی‌ونهمین دوره از مسابقات قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: بنده 32 ساله و از سال دوم دبستان در مدرسه اسلامی رمضانی فعالیت قرآنی را آغاز کردم و در این زمینه علومی معاون مدرسه خیلی به من کمک کردند.
وی ادامه داد: همچنین در جلسات استاد میرزازاده و حاج یوسفی شرکت می‌کردم و در کنار آن از اساتیدی همچون حاج روح الله تقوایی، حاج کاظم تقی زاده، استاد سلیمی و استاد علی اکبر کاظمی بهره‌مند شدم.
ضیافتی افزود: در مسابقات قرآن رشته قرائت مقطع زیر 16 سال توانستم دو مرتبه رتبه اول استانی و یک سال هم دوم استان را کسب کنم و در بزرگسالی نیز در رشته ترتیل مسابقات شرک تکردم که توانستم رتبه های برتر استان را بدست آوردم و امسال نیز به یاری خدا در رشته دعا خوانی شرکت کردم.
این جوان قرآنی استان گفت: امسال در مرحله شهرستانی رقبای قوی و توانمندی شرکت کردند و در سطح استانی نیز تاکنون خوب بوده و امیدوارم در بخش دعاخوانی مسابقات آیین نامه واضحتر تعریف شود بویژه در بخش تجوید مشخص نیست که آیا قواعد تحویدی نمره مثبت دارد یا نه.
ضیافتی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن باعث می‌شود افراد خود را محک بزنند و عیب و ایرادات کار و حسن‌ها نیز مشخص شود که باعث پیشرفت در زمینه فعالیت‌های قرآنی خواهد شد.
یادآوری می‌شود مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم صبح روز چهارشنبه آغاز و امروز نیز در محل امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد ادامه دارد.
captcha