آزادگان ذخایر ارزشمند صبر و استقامت از دوران جنگ هستند
کد خبر: 3524637
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

آزادگان ذخایر ارزشمند صبر و استقامت از دوران جنگ هستند

گروه اجتماعی: فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه آزادگان ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: باید عزت و کرامت این بزرگان حفظ و همواره به امورات آنان رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، مهندس عبدالصمد صفرنژاد، فرماندار بندرانزلی دیروز در دیدار صمیمانه با دو آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس شهرستان بندرانزلی اظهار کرد:این عزیزان الگوی صبر و مقاومت و مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه ملت ایران باید همیشه قدردان آزادگان و خانواده معزز شهدا باشند، گفت:تأثیر مقاومت آزادگان در زندان های رژیم بعثی و رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس باعث شد انقلاب اسلامی پیروز شود و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زده شود.

وی با بیان اینکه آزادگان با غیرت و شجاعت خود سال ها رنج و اسارت را تحمل کردند، گفت: این عزیزان حاضر نشدند از آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) دست بکشند، آزادگان ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی ایران هستند.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به رشادت های آزادگان هشت سال دفاع مقدس گفت:رشادت ها و دلاوری های آزادگان در جنگ فراموش نشدنی است و آسایش و آرامشی که اکنون در کشور حاکم است را مدیون مجاهدت های این عزیزان هستیم، بنابراین باید عزت و کرامت این بزرگان حفظ و همواره به امورات آنان رسیدگی شود.

captcha