ظرفیت‌های موجود جهاددانشگاهی کردستان در بخش امنیت بهره‌برداری شود
کد خبر: 3524677
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

ظرفیت‌های موجود جهاددانشگاهی کردستان در بخش امنیت بهره‌برداری شود

گروه سیاسی: فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت‌های متعالی که دارد، خیلی به کشور کمک کرده است، گفت: در این راستا و به‌منظور امنیت پایدار استان باید از ظرفیت‌های موجود جهاد بهره کافی را ببریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان به همراه عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی و جمع دیگری از پرسنل این نهاد، امروز، یکم شهریور ماه از خبرگزاری ایکنا و ایسنا از کردستان بازدید کردند.

سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار طی سخنانی گفت: هرجا پسوند جهاد است آن را مقدس می‌دانیم و کارکنان آن حوزه جهادگونه کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت های متعالی که دارد، خیلی به کشور کمک کرده است، بیان کرد: در این راستا و به منظور امنیت پایدار استان باید از ظرفیت‌های موجود جهاد بهره کافی را ببریم.

فرمانده انتظامی استان کردستان به فعالیت مؤثر خبرگزاری ایکنا در استان اشاره و از تعامل خوب این خبرگزاری با مجموعه نیروی انتظامی استان کردستان قدردانی کرد و همچنین خبرگزاری ایسنا در انتشار اخبار موثق و همراه با رعایت اصل صداقت و امانت در سطح استان موفق عمل کرده است.

وی در ادامه همچنین به فعالیت‌ جهاددانشگاهی در بخش مختلف‌های اشاره و عنوان کرد: جهاددانشگاهی یکی از برکات انقلاب است که در حوزه‌های مختلف در سطح کشور بسیار خوب فعالیت کرده است.

سردارخرم‌نیا اعلام کرد: نباید از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در استان غافل باشیم، بلکه باید از این ظرفیت‌ها در جهت تامین امنیت پایدار در استان بهره ببریم.

وی ادامه داد: در بحث امنیت نیاز به یک برآورد از وضعیت جامعه داریم که مرکز افکارسنجی و نظرسنجی جهاددانشگاهی می‌تواند در این بخش با نیروی انتظامی استان همکاری لازم را داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، عنوان کرد: مشارکت مردم در بحث تامین امنیت نیاز به فرهنگ سازی و آموزش روش‌های مشارکتی دارد که در این زمینه نیز جهاددانشگاهی می‌تواند موثر واقع شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس حافظ امنیت مردم است، یادآور شد: نیروی انتظامی در برطرف کردن نا آرامی‌ها مداخله خواهد کرد و امنیت روحی و روانی مردم جامعه را تأمین خواهد کرد.

captcha