اعلام نتایج پایانی جشنواره قرآنی علمی ـ کاربردی
کد خبر: 3527631
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

اعلام نتایج پایانی جشنواره قرآنی علمی ـ کاربردی

گروه فعالیت‎‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی از اعلام نتایج مرحله پایانی این جشنواره خبر داد.

محمدحسن نادری، مسئول دبیرخانه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: نتایج مرحله پایانی بخش‎های هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری اطلاعات مشخص شد.
مسئول دبیرخانه دوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: حدود 400 اثر در 18 رشته در چهار بخش فوق به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بوده که پس از داوری بخش‎های مختلف برترین آثار انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: این آثار متعلق به دانشجویان، کارکنان و اساتید مراکز علمی کاربردی کشور بوده است؛ امسال بخش آزاد از قسمت آثار جشنواره حذف شده و به همین دلیل آثار ارسالی به صورت تخصصی‏تر و موضوعی‎تر در مباحث قرآن و اهل بیت ارسال شده است.
مسئول دبیرخانه دوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بزن با ذکر این مطلب که در رشته‎های فیلم، پویانمایی، نماهنگ نیز آثار قابل توجهی به دبیرخانه ارسال شده بود، گفت: خوشبختانه امسال دانشجویان این دانشگاه فعالیت بسیار خوبی در زمینه تولید نرم افزارها و فیلم‎نامه‎های قرآنی ارایه کردند که این فعالیت امیدوار کننده بود.
وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره و نمایشگاهی از آثار برگزیده در مجتمع یاوارن مهدی(عج) و در روزهای ششم تا هشتم مهرماه برگزار خواهد شد.
captcha