ثبت نام جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی(ص)
کد خبر: 3531630
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

ثبت نام جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی(ص)

گروه حوزه‌های علمیه: رئیس ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی(ص) از آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسین اسدی، مدیرکل قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) و رئیس ستاد برگزاری این جشنواره گفت: ثبت‌نام این دوره از سوم مهرماه سال جاری آغاز و تا تاریخ 30 مهرماه در قم و سایر مراکز وابسته به جامعه المصطفی العالمیه در داخل کشور و همچنین نمایندگی‌ها و واحدهای آن در سایر کشورها ادامه خواهد داشت.
مدیر کل قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) با اشاره به تنوع بخش‌ها و رشته‌های این دوره افزود: داوطلبان تمامی مقاطع تحصیلی مجاز هستند در بخش مهارتی در یک رشته و در بخش پژوهشی در رشته مقاله‌نویسی و نیز در بخش معارفی با توجه به مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
اسدی تصریح کرد: داوطلبان علاقه‌مند به حضور در جشنواره می‌توانند دفترچه راهنمای جشنواره از ادارات قرآن و حدیث واحدهای جامعه المصطفی(ص) دریافت.
وی افزود: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس اینترنتی http://quran.miu.ac.ir نسبت به کسب اطلاعات تفصیلی و ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
captcha