انقلاب اسلامی از تفکر و بینش اسلام ناب محمدی نشأت گرفته است
کد خبر: 3531862
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

انقلاب اسلامی از تفکر و بینش اسلام ناب محمدی نشأت گرفته است

گروه سیاسی: استاندار کردستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی زلزله‌ای بر پیکر استکبار جهانی و قدرت‌های منطقه بود، گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها اتکای این انقلاب به تفکر و بینش اسلام ناب ‌محمدی(ص) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان  امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان سنندج به مناسبت آغاز سی و هفتمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی زلزله‌ای بر پیکر استکبار جهانی و قدرت‌های منطقه بود، اظهار کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها اتکای این انقلاب به تفکر و بینش اسلام ناب ‌محمدی(ص) است.

وی افزود: استکبار جهانی چون می‌داند انقلاب اسلامی یک انقلاب فکری و ایدئولوژیک است همیشه نسبت به آن نگران و احساس خطر می‌کند و لذا در همان روزهای اولیه پیروزی انقلاب انواع دسیسه‌ها و حرکت‌های چریکی به وسیله گروهک‌ها و عوامل خودفروخته و تحریم‌های مختلف را علیه ایران آغاز کرد.

استاندار کردستان اعلام کرد: اما وقتی این دسیسه‌های دشمن به نتیجه نرسید او به رژیمی خشونت‌طلب به سرکردگی صدام روی آورد و جنگ هشت ساله را به ملت ما تحریم کرد و در این جنگ نیز همه قدرت‌های جهانی پشت سر صدام بودند.

زاهدی عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی تحمیل جنگ به نظام ایران توسط قدرت‌های سلطه‌طلب این بود که چون نظام طاغوت به عنوان ژاندارم آنان در منطقه منابع نفتی ایران را در اختیار آنان قرار می‌داد دیگر در نزد ملت ایران جایگاهی نداشت، بنابراین وقتی استکبار جهانی متوجه شد که ایران با هرگونه استتسمار مخالف است و منافع خود را در خطر دید جنگ تحمیلی را به ایران اسلامی تحمیل کرد.

وی بیان کرد: دلیل دیگر تحمیل جنگ به ایران توسط قدرت‌های جهانی این بود که وقتی قدرت‌های منطقه تفکر انقلابی ایران را خطری برای دیکتانوری و حکومت‌های خود دیدند و ممکن بود این انقلاب به کشور آنها نیز سرایت کند بنابراین از جنگ تحمیلی علیه ایران حمایت کردند و به صدام خونخوار نهایت کمک‌ها را انجام دادند.

استاندار کردستان در ادامه گفت: جنگ تحمیلی برای سران قدرت‌های بزرگ جهانی چیزی جز خفت و خواری نداشت و اشتباه آنان این بود که نظام اسلامی، موضوع رهبری و ملت بزرگ ایران را نشناخته بودند.

وی افزود: امروز هم ملت ایران و هم نیروهای مسلح تحت هدایت مقام معظم رهبری به هر تجاوزی پاسخی دندان‌شکن خواهند داد.

زاهدی  در پایان یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی همانطور که بارها مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند، جنگ طلب نیست اما در برابر هر تجاوزی پاسخی کوبنده خواهد داشت تا عبرتی برای متجاوزان باشد.

captcha