حضور 750 ائمه جماعت در مدارس آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3532545
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

حضور 750 ائمه جماعت در مدارس آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: در سال‌تحصیلی جدید 750 ائمه جماعت روحانی در مدارس استان جهت برپایی نماز حضور می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، جعفرپاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم زنگ نماز در مدرسه عفتیه تبریز، گفت: در سال‌تحصیلی جدید 750 ائمه جماعت روحانی در مدارس استان جهت برپایی نماز حضور می‌یابند. یک هزار و 650 ائمه جماعت فرهنگی در سال تحصیلی جدید جذب شده‌اند.
پاشایی با اشاره به اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در 350 مدرسه ادامه داد: سه هزار و 800 جلسه نیز گفتمان دینی با موضوع نماز و 570جلسه نیز جهت آموزش مرجعیت و تقلید برگزار شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای 2 هزار و 212 نفر از اولیا مدارس آموزش خانواده با موضوع نماز برگزار شده است، گفت: شش دانش آموز استان در مسابقات کشوری نماز، قرآن و عترت دانش آموزی مقام نخست کشوری را از آن خود کردند.
وی با اشاره به افزایش 32 سانتی متری سرانه فضای نمازخانه مدارس استان به ازای هر دانش آموز، اظهار کرد: 30 نمازخانه در مدارس استان ایجاد شده‌اند.
captcha