اختصاص نخستين نشست «كتابنوش» به بررسی زندگی حضرت عباس(ع)
کد خبر: 3534700
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
با حضور آيت‌الله حائری شيرازی؛

اختصاص نخستين نشست «كتابنوش» به بررسی زندگی حضرت عباس(ع)

گروه ادب: نخستين نشست از سلسله نشست‌های «كتابنوش» که به بررسی زندگی حضرت عباس(ع) اختصاص دارد با حضور آيت‌الله حائری شيرازی و صادق كرميار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی کانون اندیشه جوان، اولين نشست از سلسله نشست‌های «كتابنوش» با حضور آيت‌الله حائری شيرازی و صادق كرميار، نویسنده کتاب «نامیرا» در روز سه‌شنبه، 13 مهرماه مصادف با دوم ماه محرم برگزار می‌شود.
«كتابنوش» مجموعه نشست‌هايی ا‌ست كه توسط دفتر همايش‌ها و نشست‌های كانون انديشه جوان با همكاری مركز تبادل كتاب برگزار می‌شود.
اين نشست‌ها با هدف بررسی عميق‌تر مسائل روز جامعه همراه با رونمايی، بازنمايی و يا نقد كتب است كه ناظر به مسائل روز بوده و با این رویکرد به قلم تحرير درآمده. نگاه چند بعدی به كتب و بررسی آن از جهات مختلف را می‌توان از ويژگی‌های نشست كتابنوش دانست.
مركز تبادل كتاب هر ماه دو بار ميزبان اهالی فرهنگ است تا كتاب را با طعم ديگری بنوشند. در اولين نشست از سلسله نشست‌های كتابنوش كه مصادف با ايام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهيدان برگزار می‌شود، رمان «ماه به روايت آه» نوشته‌‌ ابوالفضل زرويی نصرآباد كه به زندگی حضرت ابالفضل عباس(ع) می‌پردازد مورد بازنمايی قرار می‌گيرد.
اين مراسم سه‌شنبه، 13 مهرماه ساعت 15 به نشانی چهارراه ولی‌عصر(عج)، خيابان برادران مظفر، مركز تبادل كتاب برقرار می‌شود.
captcha