برگزاری جشنواره پژوهشی فرهنگیان بسیجی در محورهای دینی و تربیتی
کد خبر: 3538284
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

برگزاری جشنواره پژوهشی فرهنگیان بسیجی در محورهای دینی و تربیتی

گروه جامعه: سیزدهمین جشنواره علمی - پژوهشی فرهنگیان بسیجی، در 12 محور با موضوعات دینی، فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود.

به گزراش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیزدهمین جشنواره علمی - پژوهشی فرهنگیان بسیجی، در 12 محور با موضوعات دینی، فرهنگی و تربیتی از سوی سازمان بسیج فرهنگیان کشور برگزار می‌شود.

از جمله محورهای این جشنواره می‌توان به «نقش معلم و دستگاه‌های مسئول در ایجاد روحیه و نشاط معلمی»، «خصوصی سازی مدارس، اصالت سود یا اصالت تعلیم و تربیت»، «عهد شکنی آمریکا، مصادیق و نمونه‌ها»، «وظایف و مسئولیت‌های آموزش و پرورش در مقابله با ولنگاری فرهنگی»، «حقیقت جهاد کبیر و نحوه تحقق آن» اشاره کرد.

«بررسی وضعیت ادب و حیا در جامعه ایران»، «نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز»، «رسالت آموزش و پرورش در شتاب رشد علمی کشور»، «وظایف و مسئولیت‌های آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی»، «مقایسه چگونگی تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه»، «چگونگی احیا و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش» و «هویت مستقل دینی و ملی نسل آینده، چیستی و چگونگی آن» نیز از دیگر محورهای این جشنواره به شمار می‌آید.

بنابر این گزارش، علاقه‌مندان برای ارسال اثر به سیزدهمین جشنواره علمی - پژوهشی فرهنگیان بسیجی تا پایان آذرماه سال جاری، فرصت دارند.

یادآوری می‌شود، در دوازدهمین جشنواره علمی - پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان که سال گذشته برگزار شد، حدود چهار هزار و 600 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از 20 نفر از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۲
0
0
برگزاری این جشنواره محورهای دینی و تربیتی شرکت کنندگان را ارتقاء می‌دهد
captcha