پیام استاندار مرکزی بعد از پایان سفر هیئت دولت به استان
کد خبر: 3540557
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

پیام استاندار مرکزی بعد از پایان سفر هیئت دولت به استان

گروه سیاسی: محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی با پایان سفر 2 روزه رئیس جمهور و هئیت همراه به استان مرکزی به پاس قدردانی از حضور پر شور مردم در میزبانی از رئیس جمهور پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، محمود زمانی‌قمی، استاندار مرکزی، با پایان یافتن سی‌ودومین سفر استانی دولت، با صدور پیامی از استقبال پرشور مردمی در این سفر تقدیر کرد.
استاندار مرکزی در این پیام آورده است:  دوم و سوم آبان‌ماه به عنوان روزی تاریخی برای استان مرکزی به ثبت رسید، استقبال گسترده و پرشور و بقول ریاست محترم جمهوری «غیر قابل توصیف» مردم ولایتمدار و شریف استان  از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه دیگری از همبستگی و عزم ملی را برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر به نمایش گذاشت و افق روشن دیگری در مسیر تلاش خادمان ملت و دولت تدبیر و امید گشود.
این میزبانی بی‌نظیر نشان از فهم عمیق و برزگ منشی این ملت و وفاداری و اعتماد و  باور راستین مردمان غیور این خطه از میهن اسلامی، به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایبندی به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و علاقه قلبی به رئیس جمهور محترم و دولت مردان تدبیر و امید دارد. بی‌شک این حضور شایسته انگیزه‌های خدمت را مضاعف نموده و زمینه ساز شتاب بخشی به روند توسعه همه جانبه استان مرکزی  خواهد شد.
به پاس این استقبال ارزشمند و نیرو بخش، از اقشار مختلف مردم، علما و فضلای گرانقدر، نماینده محترم ولی‌فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، محققان، فرهنگیان، اصناف، کارگران، اصحاب پرتلاش رسانه، صدا و سیمای استان، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
امید است با اجرای به موقع طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای رونق اقتصادی و توسعه استان از سوی دولت در نظر گرفته شده است شاهد پیشرفت، آرامش و رفاه بیش از پیش آحاد مردم شریف این خطه از ایران اسلامی باشیم.
captcha