انتشار 40 عنوان دانشنامه استان همدان
کد خبر: 3541876
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

انتشار 40 عنوان دانشنامه استان همدان

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: صاحب‌نظران عرصه فرهنگی به‌ویژه در بخش کتاب از سوی حوزه هنری استان دعوت به کار شده و 40 عنوان از عناوین دانشنامه استان به چاپ رسیده است و امید می‌رود دانشنامه جامعی در حوزه‌های مختلف در اختیار اهل معرفت قرار بگیرد.

به گزارش از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمد ابراهیم الهی‌تبار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان یکشنبه، 9 آبان‌ماه در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان همدان با بیان اینکه در زمان انقلاب که کسی جرأت حمایت از تفکر امام خمینی(ره) را نداشت علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از تفکر امام(ره) حمایت کرد، اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست اهالی فرهنگ و هنر را با مجموعه خود آشتی دهد و حرکت های مؤثری در این عرصه انجام دهد.
وی با اشاره به تدوین دانشنامه استان به عنوان اقدامی زیربنایی در عرصه فرهنگ استان همدان، خاطرنشان کرد: صاحب  نظران عرصه فرهنگی به ویژه در بخش کتاب از سوی حوزه هنری استان دعوت به کار شده و 40 عنوان از عناوین دانشنامه استان به چاپ رسیده است و امید می رود دانشنامه جامعی در حوزه های مختلف در اختیار اهل معرفت قرار بگیرد.
گفتنی است در پایان این آیین از حمید حسام و سیدحمید قشمی به عنوان فعالان عرصه کتاب و عباس سلطانی و بهرام نجفی از ناشران فعال استان تقدیر به عمل آمد.
رونمایی از کتاب «اربعین» اثر سید محمد سادات اخوی، «خس بی سروپا» اثر حمید حسام، «من مادر دوم تورجم، خاطرات خواهر شهیدان تورجی» و «به نام خدا، محمد بروجردی ام، مصاحبه نمی کنم» اثر مثیم موسویان از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب بود.
captcha