خروج 887 هزار نفر از ابتداي همايش اربعين حسيني(ع) تا کنون از مهران/223 هزار نفر به کشور بازگشته‎اند
کد خبر: 3546873
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

خروج 887 هزار نفر از ابتداي همايش اربعين حسيني(ع) تا کنون از مهران/223 هزار نفر به کشور بازگشته‎اند

گروه جامعه: فرمانده انتظامی استان ايلام با بيان اينکه از اول همايش بزرگ اربعين حسيني(ع) تا کنون 887 هزار نفر از مرز مهران خارج شده‎اند گفت: ورود زائران نيز آغاز شده و تا کنون 223 هزار نفر به کشور بازگشته‎اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار نورعلی ياری، فرمانده انتظامی استان ايلام با اعلام اين خبر گفت: جمعاً يک ميليون و 120 هزار و 226 نفر در مرز بين الملي مهران تردد داشته و از اول همايش بزرگ اربعين حسيني(ع) تا کنون 887 هزار نفر از مرز مهران خارج شده‎اند.

وي با اشاره به اينکه ورود زائران نيز آغاز شده و تاکنون 223 هزار نفر به کشور بازگشته‎اند، افزود: از ساعت 24 ديشب تا صبح امروز 33 هزار و 500 نفر وارد کشور شده‎اند.

سردار ياری گفت: 330 نفر اتباع عراقی نيز شب گذشته مرز کشورمان را به سوی کشور عراق ترک کرده‎اند.

فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينکه تا کنون مشکل امنيتی در پايانه مرزی مهران وجود نداشته است، يادآور شد: همکاران ما در سراسر کشور با تلاش شبانه‎روزي و طاقت فرسا با عشق و ارادت خالصانه خود به سرور و سالار شهيدان در خدمت زائران آن امام همام هستند و در اين راه از هيچ کوششی دريغ نکرده‎اند.

سردار ياری تصريح کرد: امروز دنيا عظمت و بزرگی راهپيمايی اربعين حسينی (ع) را به خود ديد و برپايی اين همايش، ترس در دل دشمنان افکند و مايه اميد براي همه آزادی خواهان جهان شد.

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان از زائراني که وارد خاک کشور شده‎اند خواست: با توجه به خستگی راهپيمايي، ساعاتي را استراحت کرده و سپس به استان‎هاي خود مراجعه کنند و در طول مسير نيز مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت نمايند و از عجله و شتاب و همچنين از رانندگي کردن با خستگي و خواب آلودگي بپرهيزند.
captcha