درخشش کانون مساجد استان مرکزی در مسابقات سراسری «مدهامتان»
کد خبر: 3554756
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

درخشش کانون مساجد استان مرکزی در مسابقات سراسری «مدهامتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی: کاروان اعزامی استان مرکزی در مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» با کسب رتبه‌های برتر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآنی«مدهامتان» به میزبانی استان قم در روزهای 24 تا 27 آذرماه برگزار شد و با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.  
حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار ایکنا گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های اذان، حفظ 20 جزء، کل، حفظ 5 جزء، فرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و تفسیر برگزار شد.
وی ادامه داد: کاروان اعزامی استان مرکزی در مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری را 9 برگزیده مرحله استانی همراهی می‌کرد، مرحله کشوری این مسابقات در 2 گروه سنی کمتر از 18سال و بالای 18 سال برگزار شد.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به افتخارآفرینی نمایندگان استان در این دوره از مسابقات گفت: عمادالدین محمدی از کانون شهید مفتح مسجد آیت‌الله سلطان اراک در رشته اذان کمتر از 18سال به عنوان نفر دوم شناخته شد، محمد کمالی‌نهاد از کانون اهل بیت(ع) مسجد اهل بیت(ع) اراک نیز در رشته قرائت کمتر از 18سال مقام دوم را از آن خود کرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: در رشته حفظ 5 جزء محمد حسین دالابی از کانون شهید مهدوی مسجد امام زمان(عج) اراک به مقام سوم و حجت‌الاسلام حسن فدایی در رشته تفسیر شایسته تقدیر شناخته شد.
captcha