نیازمند حرکت جدی در زمینه ریشه‌کنی بیسوادی هستیم
کد خبر: 3555197
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰
ذکا‌اسدی:

نیازمند حرکت جدی در زمینه ریشه‌کنی بیسوادی هستیم

گروه اجتماعی: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمان گفت: در استانی که پایلوت اقتصاد مقاومتی شده است نیازمند حرکت جدی در زمینه ریشه‌کنی بیسوادی هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حمید ذکا‌اسدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان دیشب ،29 آذر در جلسه شورای پشتیبانی آموزش و پرورش با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوط گفت: سند شتاب بخشی در استان کرمان تدوین و اجرایی شد و همچنین موافقت‌نامه‌هایی هم در این زمینه امضاء شده است.
وی افزود: دستگاه‌های مربوط که از سند عقب هستند، پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا بتوانیم به موقع گزارشات را به استاندار ارائه دهیم.
ذکااسدی با اشاره به اینکه کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شده است، بیان کرد: در استانی که پایلوت اقتصاد مقاومتی شده است نیازمند حرکت جدی در زمینه ریشه‌کنی بیسوادی هستیم.
وی تأکید کرد: به 23 فرماندار استان کرمان ابلاغ شده تا بعد از شورای تأمین، اولویت دوم کار خود را به امر سوادآموزی اختصاص دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: به هر حال نقص آماری در کشور وجود دارد و یک راه حل این است تا از سمت نیازهای مردم وارد مسئله سرشماری شویم.
captcha