محافل انس با قرآن ویژه بانوان در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 3556402
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
حجت‌الاسلام داداش‌زاده:

محافل انس با قرآن ویژه بانوان در ارومیه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن در سایر شهرها برای بانوان وجود دارد اما در ارومیه به‌صورت رسمی وجود ندارد، گفت: محافل انس با قرآن ویژه بانوان در ارومیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده، رئیس تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن برای آقایان در سطح شهر وجود دارد، اظهار کرد: جهت ایجاد محافل انس با قرآن ویژه بانوان نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت می‌گیرد و نسبت به ایجاد آن اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
وی در خصوص آسیب‌شناسی جلسات خانگی قرآن نیز بیان کرد: با پررنگ شدن محافل رسمی انس با قرآن در سطح شهر شاهد کم‌رنگ شدن آسیب‌های جلسات خانگی قرآن خواهیم بود.
وی در خصوص ارائه نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان قرآنی گفت: پیشکسوتان و اساتید و همچنین سایر افراد میتوانند نظرات سازنده خود را به اتحادیه موسسات قرآنی و یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت پیشبرد اهداف که ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است، ارائه دهند.
به گزارش ایکنا، محافل انس با قرآن ویژه بانوان بصورت رسمی در ارومیه وجود ندارد و بانوان بصورت خودجوش محافل انس با قرآن را در منازل برگزار می‌کنند.
captcha