ارتقای سطح قرآنی بسیجیان خوزستان هدف دارالقرآن سپاه حضرت ولی‌عصر(عج)
کد خبر: 3559724
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

ارتقای سطح قرآنی بسیجیان خوزستان هدف دارالقرآن سپاه حضرت ولی‌عصر(عج)

گروه فعالیت‌های قرآنی: ارتقای سطح قرآنی بسیجیان خوزستانی با استفاده از دوره‌های متنوع قرآنی ویژه بسیجیان جدیدالورود و فعال مساجد تحقق می‌یابد.

حجت‌الاسلام محمدرضا نگراوی، مسئول دارالقرآن معاونت تربیت و آموزش سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی این دارالقرآن ویژه تمام بسیجیان تدوین شده است، افزود: این برنامه‌ها به صورت روزانه در مساجد سطح استان و در قالب جلسات طرح صالحین به بسیجیان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین برنامه قرآنی این دارالقرآن ویژه بسیجیان جدیدالورود پایگاه‌های مقاومت بسیج است، افزود: در این برنام با سنجش وضعیت قرآنی و سطح‌بندی روخوانی و روانخوانی بسیجیان جدیدالورود در سه جلسه در هفته به ریشه‌کنی بیسوادی قرآنی و ارتقای سواد قرآنی بسیجیان توجه می‌شود.

نگراوی با اشاره به اینکه در مرحله بعدی برنامه‌های قرآنی این دارالقرآن ویژه بسیجیان به ارتقای سطح روانخوانی و مفاهیم قرآن بسیجیان فعال مساجد توجه می‌شود، افزود: این برنامه هر هفته در مساجد استان و توسط سرگروه‌های حلقات صالحین برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن معاونت تربیت و تعلیم سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه در هر جلسه از جلسات حلقات صالحین در مساجد آموزش و تمرین تلاوت قرآن به صورت مداوم در حال برگزاری است، افزود: در پایان برنامه‌های قرآنی ویژه بسیجیان می‌توان به برگزاری دوره‌های مداوم حفظ قرآن کریم در دارالقرآن‌های 5 نواحی مقاومت بسیج استان اشاره کرد.

وی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در سطح بسیجیان استان از دیگر برنامه‌های قرآنی این دارالقرآن است.

نگراوی یادآور شد: هدف از اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه بسیجیان ارتقای سطح قرآنی بسیج است.

captcha