قصه‌هایی از امام جواد(ع) برای کودکان چاپ شد
کد خبر: 3560379
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

قصه‌هایی از امام جواد(ع) برای کودکان چاپ شد

گروه ادب: انتشارات قدیانی، مجموعه‌ هشت جلدی قصه‌هایی از امام جواد(ع) به روایت حسین فتاحی و تصویرگری سیدحسام‌الدین طباطبایی وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه هشت جلدی قصه‌هایی از امام جواد(ع) به روایت حسین فتاحی و تصویرگری سیدحسام‌الدین طباطبایی وارد بازار کتاب شد.

محمد بن علی بن موسی معروف به جواد(بخشنده) و تقی(پرهیزگار) نهمین امام شیعیان بعد از پدرش علی بن موسی الرضا(ع) و قبل از پسرش امام هادی(ع) است. از وی گاهی با عنوان ابوجعفر هم یاد می‌کنند. ایرانی‌ها او را به اسم امام محمد تقی یا امام جواد می‌خوانند. محمد تقی در سال ۱۹۵ هجری در مدینه به دنیا آمد. 

زندگی ائمه اطهار(ع) پُر از حادثه‌های پندآموز است. این حادثه‌ها ما را با زندگی آن بزرگواران آشنا می‌کند. این مجموعه همراه با تصویرهای زیبا، شما را با گوشه‌هایی از زندگی امام جواد(ع) آشنا می‌کند، که شامل هشت قصه از امام جواد(ع) با عناوین زیر هستند؛ آرزو، آخرین سفر، عموی مهربان، خوش به حال قاسم، مهمان غریب، روزی که عید من شد، درخت خشکیده و روزی که مثل دیروز نبود.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، قصه‌هایی از امام جواد(ع) را در هشت جلد که هر کدام 12 صفحه مصور رنگی هستند با قیمت هر جلد 3500 تومان در اختیار علاقه‌مندان به مطالعه کتاب قرار داد.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانيد براي خريد اينترنتی به نشانی الكترونيكی www.ghadyani.org نشر قدياني مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه‌ اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نيز باخبر شوید.

captcha