آیت‌الله جلالی‌خمینی ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت
کد خبر: 3560989
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

آیت‌الله جلالی‌خمینی ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت

کانون خبرنگاران نبأ: تولیت مدرسه علمیه جلالی‌خمینی با صدور پیامی ارتحال عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آيت‌الله حیدرعلی جلالی‌خمینی، امام جمعه سابق خمین، تولیت مدرسه علمیه جلالی‌خمینی و امام جماعت مسجد احمدیه با صدور پیامی ارتحال عالم بزرگوار و اسوه تقوا و مجاهدت مرحوم آيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی(ره) را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت آیت‌الله حیدرعلی جلالی‌خمینی به شرح زیر است:
باسمه تعالی
إنّا لله و إنّا إلیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ
ارتحال عالم بزرگوار و اسوه تقوا و مجاهدت مرحوم آیت‌الله آقای هاشمی‌رفسنجانی(ره) را به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و روحانیت و ملت ایران و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم.
درگذشت ایشان واقعا جای تأسف شد ایشان یک عمر خدمت کرد و خدمتگزار بود و قبل از انقلاب کتاب «علیه اسرائیل» را نوشت که تحت تعقیب ساواک قرار گرفت؛ سالها در زندان بود و سالها مبارزه کرد بعد از انقلاب هم ایشان خدمت کرد و در جبهه جنگ هم ایشان فرمانده قوا بود و مسئله جنگ را اداره می‌کرد و بمب باران‌هایی که صدام کرده بود ایشان این خرابی‌های پیش آمده را تعمیر و رفع و سازندگی کرد و دولت سازنده بود و زلزله منجیل که آن زمان پیش آمده بود و شهر با خاک یکسان شده بود اما چند سال بعد شهر منجیل با زحمات آيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ساخته شد که باور نمی‌شد اینجا زلزله آمده است.
یارو یاور مقام معظم رهبری بود به موقع در صحنه بود و از مقام معظم رهبری دفاع می‌کرد و پشتیبان امام و انقلاب بود.
حیدرعلی جلالی‌خمینی
20 دی 95

captcha