برپایی محافل انس با قرآن در ۵۰۰ مرکز مجری طرح تلاوت نور
کد خبر: 3561031
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

برپایی محافل انس با قرآن در ۵۰۰ مرکز مجری طرح تلاوت نور

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با تشریح برنامه های دهه فجر در کانون ها گفت: به همین منظور محافل انس با قرآن کریم در ۵۰۰ مرکز مجری طرح تلاوت نور اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبستان نوشت: مرتضی مقدمی، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.
وی به برگزاری نمایشگاه روزنامه های روزشمار انقلاب در کانون های امام علی(ع)، کوثر و نبی اکرم اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن کریم در 500 مرکز مجری طرح تلاوت نور برگزار و ثواب آن به روح پاک امام ارحل و شهدای انقلاب تقدیم می شود.
این مقام مسوول از راسال پیامک های مناسبتی و سخنان گهربار امام راحل در این ایام خبر داد و افزود:  مسابقه پیامکی«فجرآفرینان» هم توسط کانون شیفتگان مولی برگزار می شود.
مقدمی به حضور پرشور اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در مراسم تکبیرگویی شب 22 بهمن شرکت خواهند کرد.
وی همچنین از برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب در کانون شهدای خیبر خبر داد و افزود: جلسات خاطره گویی انقلاب در بین نماز مغرب و عشا در مساجد استان برپا می شود.
به گفته مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مساجد در طول دهه مبارک فجر، برپایی ایستگاه صلواتی در روزهای 12 و 22 بهمن در کانون شهدای محراب، برگزاری نشست کلاس های تبیین ویژگی های انقلاب در کانون فرهنگی و هنری یاسر(20 بهمن)، برپایی ایستگاه نقاسی انقلاب در کانون دکتر شریعتی(22 بهمن) و نمایشگاه عکس شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای هسته ای در کانون امام کاظم(16 بهمن) هم از دیگر برنامه های این ایام است.
همچنین جسن انقلاب در کانون های فرهنگی و هنری مساجد نبی اکرم، مرتضی آوینی، عرفان، بلال، ترنج، قمربنی هاشم، شهید باهنر، نبوت، شهید فهمیده، فاطمیه، نجم، گل نرگس و دکتر شریعتی با حضور مسوولان برگزار می شود.
captcha