مشكلات مؤسسات قرآنی باید مرتفع شود
کد خبر: 3563446
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
مسعودی:

مشكلات مؤسسات قرآنی باید مرتفع شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده فراكسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در استان فارس بر لزوم رفع مشكلات مؤسسات قرآنی تأكید كرد و گفت: قطعاً پیگیر مشكلات این مؤسسات خواهم بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نشست هماهنگی و هم‌افزایی اتحادیه مؤسسات قرآنی نی‌ریز امروز، 27 دی‌ماه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
اصغر مسعودی، نماینده مردم نی‌ریز واستهبان در مجلس شورای اسلامی در این نشست بر لزوم رفع مشكلات مؤسسات قرآنی تأكید كرد و گفت: من در شورای قرآنی استان حضور دارم و قطعاً پیگیر مشكلات خواهم كرد.
نماینده فراكسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در استان فارس افزود: باید تلاش كنیم تا ارزش‌های اسلامی و فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شده و در این راستا مشكلات مؤسسات قرآنی مرتفع شوند.
جهان‌بخش صالحی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان فارس نیز در این نشست با ارائه گزارشی ازعملکرد اتحادیه به بیان مشکلات و موانع پیش‌روی مؤسسات قرآنی پرداخت و از آیت‌الله فقیه، امام جمعه نی‌ریز درخواست کرد تا جهت رفع موانع و مشکلات مؤسسات و ترویج فرهنگ قرآنی همچون گذشته مساعدت کند.
علیرضا خدادادگی، کارشناس اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز هم در این نشست گفت: با توجه به جایگاه سازمان دارالقرآن کریم در کشور امید است در سطح کلان و دخالت مجلس شورای اسلامی تمام فعالیت‌های قرآنی یکپارچه شود و با مدیریت واحد و صحیح جلو موازی کاری‌ها گرفته شود تا شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی باشیم.
captcha