توكل، نخستین راهكار موفقیت در جنگ نرم است/ اهمیت تجلی وحدت مسلمانان در نمازهای جماعت
کد خبر: 3566952
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
دوستدار:

توكل، نخستین راهكار موفقیت در جنگ نرم است/ اهمیت تجلی وحدت مسلمانان در نمازهای جماعت

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، هدف از جنگ نرم را از میان بردن بنیان‌های اعتقادی مردم به خصوص نسل جوان دانست و گفت: نخستین راهکار موفقیت در جنگ نرم توکل حقیقی به خدا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، جعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز عصر دیروز، 5 بهمن در جمع نمازگزاران مسجد زینب(س) شیراز با اشاره به نقشه‌های شوم و مکرر دشمن از پیروزی انقلاب تاكنون گفت:‌ دشمنان به دلیل ناامیدی و شكست‌های مكرر در نقشه‌های خود به خصوص در دوران 8 ساله دفاع مقدس، جنگ جدیدی را با عنوان جنگ نرم راه‌اندازی كردند كه بسیار پیچیده‌تر از جنگ سخت است.

وی هدف از جنگ نرم را از میان بردن بنیان‌های اعتقادی مردم به خصوص نسل جوان دانست و افزود: دشمن اعتقاد و بنیان‌های اعتقادی ما را هدف گرفته تا با از بین بردن پایه‌های اعتقادی ما به اهداف خود برسد.
دوستدار، نخستین راهکار موفقیت در جنگ نرم را توکل حقیقی به خدا برشمرد و ادامه داد: همان خدایی که در جنگ نظامی و مشکلات اساسی کشور به ما کمک کرد در این جنگ نیز در صورت اینکه توکل ما حقیقی و واقعی باشد همراه ما خواهد بود.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در ادامه با اشاره به احادیث و روایات، اقامه نماز اول وقت به جماعت را برطرف کننده نیازهای زندگی دانست و گفت: در جامعه‌ امروز ما متاسفانه آسیب‌های اجتماعی فراگیر شده و روز به روز در حال افزایش است اما برپایی نماز جماعت، همدلی و اتحاد مسلمانان و احیای کارکردهای مساجد تنها راه حل مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.
وی در پایان با اشاره به اهمیت جذب جوانان به سمت مساجد و پایگاه‌های بسیج و آثار تربیتی بسیار زیادی که از این دو موضوع حاصل می‌شود از اصحاب مسجد درخواست کرد تا با وحدت، همدلی و همراهی برای جذب حداکثری مردم به سمت مساجد و پایگاه‌های بسیج تمام تلاش خود را به کار گیرند.

captcha