اجرای طرح «ابلاغ نور» ویژه روحانیون مستقر در شهرستان‌های خراسان رضوی
کد خبر: 3572258
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

اجرای طرح «ابلاغ نور» ویژه روحانیون مستقر در شهرستان‌های خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح «ابلاغ نور» ویژه روحانیون مستقر در شهرستان‌های خراسان رضوی با مشارکت موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هشت شهرستان استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، طرح «ابلاغ نور» با هدف تربیت نیروی انسانی مدرس، ویژه روحانیون مستقر در شهرستان‌های خراسان رضوی اجرا می‌شود.
این طرح با مشارکت موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هشت شهرستان سبزوار، سرخس، قوچان، گناباد، نیشابور، تربت‌حیدریه، خواف و زاوه برگزار خواهد شد.
در این طرح، روحانیون مستقر در شهرستان‌های مربوطه دوره تخصصی تربیت مربی تدبر در قرآن را در مدت 45 روز می‌گذرانند و در پایان دوره بعد از قبولی در آزمون شفاهی و کتبی، گواهینامه دریافت خواهند کرد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در دوره می‌توانند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مربوطه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی 32215216-051، موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد 4-38580222-051 و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مربوطه تماس بگیرند.
captcha