شجره طیبه انقلاب اسلامی به بركت پایداری شهدا مستحكم است
کد خبر: 3572375
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

شجره طیبه انقلاب اسلامی به بركت پایداری شهدا مستحكم است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی به بركت پایداری و ایثارگری شهدا مستحكم باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی گیلان امروز به همراهی جمعی از مسئولان انتظامی استان با حضور در مراسم جانباز شهید «رحیم حقدوست»، شهدا را اسوه های ایمان و مقاومت نامید و اظهار کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی به بركت پایداری شهدا مستحكم باقی مانده است.

وی با اشاره به مشقات غیرقابل انكار دوران جانبازی، افزود: حتی دردهای طاقت فرسا جانبازان را برای لحظه ای از آرمان اسلامی شان جدا نمی كند.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاكید بر قداست روح شهدای انقلاب و دفاع مقدس، برای خانواده شهید حقدوست از جانب خداوند متعال صبر و استقامت آرزو كرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان نقش شهدا را در تحكیم پایه های دین مقدس اسلام برجسته توصیف كرد و گفت: اگر ایثارگری این عزیزان نبود، كشور در ایام جانكاه جنگ راهی به جز تسلیم شدن نداشت.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام یاری با گرامیداشت یاد شهید رحیم حقدوست، خاطرنشان كرد: این شهید گرانقدر جانباز ٧٠ درصد شیمیایی جنگ تحمیلی بود و سال ها با نشانه های جنگ ظالمانه تحمیلی در بدنش مقاومت كرد.

وی قیام امام خمینی را منشا بیداری مردم ایران دانست و افزود: امام به پا خواست تا ریشه ظلم و ستم و بی عدالتی را بخشكاند.

حجت الاسلام یاری انقلاب اسلامی را متمایزترین نهضت تاریخ توصیف كرد و اظهار کرد: این انقلاب با تكیه بر اسلام و قرآن حكومت منحوس پهلوی را به زباله دان تاریخ فرستاد.

این مقام مسئول افزود: شهدا با دست های خالی اما سلاح همت و عقیده، پشت دشمن را به خاک مالیدند.
captcha