تدوین میثاق‌نامه «حفاظت از منابع طبیعی» در لرستان
کد خبر: 3575922
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

تدوین میثاق‌نامه «حفاظت از منابع طبیعی» در لرستان

گروه اجتماعی: مدیرکل منابع طبیعی لرستان با اشاره به توزیع گسترده نهال در مدارس استان، گفت: با همکاری آموزش و پرورش میثاق‌نامه حفاظت از منابع طبیعی تدوین شده که دانش‌آموزان این میثاق‌نامه را در مراسم آغازین خود قرائت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نجفی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان شنبه، 30 بهمن در دیدار با سرپرست آموزش و پرورش لرستان به آغاز هفته درخت و درختکاری از 15اسفند لغایت 21 اسفندماه اشاره کرد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش میثاق‌نامه حفاظت از منابع طبیعی تدوین شده که دانش‌آموزان این میثاق‌نامه را در مراسم آغازین خود قرائت خواهند کرد.
وی به توزیع گسترده نهال در مدارس اشاره کرد و افزود: در هفته درخت و درختکاری دانش‌آموزان لرستانی در مدارس خود نهال غرس خواهند کرد.  
نجفی در ادامه به حضور کارشناسان منابع طبیعی در مدارس اشاره کرد و ادامه داد: کارشناسان منابع طبیعی با حضور در مدارس آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان برای حفاظت از منابع طبیعی خواهند داد.
وی در پایان به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به نسل جوان و آینده‌ساز انتقال داده شود و دانش‌آموزان یاد بگیرند تا از منابع و ثروت‌های طبیعی نگهداری کنند .
فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم در این نشست از غرس 18هزار نهال با همکاری سمن‌های غیر دولتی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش بیشترین تلاش و  فرهنگ‌سازی را در غرس نهال و حفاظت از محیط زیست داشته است.
captcha