آغاز دوره‌های آموزشی طرح ملی تلاوت در استان مرکزی
کد خبر: 3577488
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

آغاز دوره‌های آموزشی طرح ملی تلاوت در استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک از آغاز دوره‌های آموزشی طرح ملی تلاوت به همت این مؤسسه خبر داد.

علی شیخی، مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: دوره‌های طرح ملی تلاوت با عنوان «ملکوت و ابرار» از امروز، پنجشنبه 5 اسفندماه در اراک آغاز به کار می‌کند.
وی ادامه داد: این طرح با حضور 83 نفر از نوجوانان پسر در مقطع سنی 8 تا 14 سال در خیابان قایم مقام مدرسه بقیه‌الله  برگزار می‌شود در این طرح در دو سطح 1 و 2 آموزش‌های لازم ارائه و پس از ارزیابی نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
شیخی تصریح کرد: سطح 1 این طرح با عنوان ملکوت و سطح 2 آن با عنوان ابرار نامگذاری شده است که افراد پس از ارزشیابی که توسط داوران صورت می‌گیرد در این دو سطح تقسیم می‌شوند، این دوره به مدت 20 جلسه با حضور اساتیدی چون مشیری، مختاری و ... برگزار خواهد شد.
مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک ادامه داد: جلسات آموزشی طرح روزهای پنجشنبه و جمعه تشکیل می‌شود، این طرح دارای سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری است که در حال حاضر مرحله استانی آن در شهر اراک برگزار می‌شود.
شیخی در پایان بیان کرد: طرح ملی ملکوت و ابرار توسط دبیرخانه طرح ملی تلاوت در سراسر کشور در حال اجراست که در استان مرکزی مؤسسه نسیم اختران قرآنی برگزاری این طرح را بر عهده دارد مرحله کشوری این طرح تابستان 96 اجرایی می‌شود.
captcha