همایش جامعه نیکوکاری «ابرار» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3582113
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

همایش جامعه نیکوکاری «ابرار» در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش جامعه نیکوکاری ابرار با هدف بورسیه تحصیلی ۶۰ دانش‌آموز نیازمند در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، بهروز پورسلیمان نایب‌رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل امروز 17 اسفندماه در این همایش حمایت تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان را از اهداف این همایش عنوان کرد.
 
پورسلیمان با تأکید به اینکه دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی تحت پوشش بنیاد کودک هستند، اضافه کرد: در مقابل دانش‌آموزان متوسطه تحت پوشش جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی قرار می‌گیرند.
 
وی افزود: در طول فعالیت این مجموعه ۶۰ دانش‌آموز تحت پوشش قرار گرفته‌اند و علاوه بر این ۱۲ دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین سه دانشجوی دکترا تحت پوشش این مجموعه هستند.
 
مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار اردبیل با اذعان به اینکه اشتغال و کارآفرینی از دیگر اهداف این مجموعه است، اضافه کرد: در همین راستا زمینی برای راه‌اندازی مرکز کارآفرینی ابرار اختصاص یافته که با کلنگ زنی آن تا چند ماه آینده این مرکز به بهره‌برداری می‌رسد.
 
پورسلیمان آموزش، کارآفرینی، اشتغال‌زایی، بازاریابی و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از اهداف این مرکز عنوان کرد.
 
وی تأکید کرد: در صورتی که دولت مسئولیت خود را در حوزه اشتغال، بیمه  و تأمین اجتماعی به درستی پیاده کند، نیازی به فعالیت مؤسسات خیریه نخواهد بود.
captcha