بهره‌مندی 10 هزار نفر از محافل انس با قرآن در بیجار
کد خبر: 3586985
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

بهره‌مندی 10 هزار نفر از محافل انس با قرآن در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از بهره‌مندی 10 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در محافل انس با قرآن این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کردستان، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی بیجار با برنامه‌ریزی انجام شده در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی و ارتباط نسل جوان با مفاهیم و آموزه‌های دینی و قرآنی محافل انس با قرآن را در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار کرده است.

وی افزود: تعدادی از این جلسات به‌صورت محافل انس با قرآن ویژه بانوان در منزل و تعداد دیگری در سطح مساجد و موسسات قرآنی برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به اینکه قرآن بهترین هدایت‌کننده جامعه بشری است، اعلام کرد: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت و معنویت هدایت کند.

وی عنوان کرد: قرآن و معارف اهل بیت(ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصی نداشته و برای همه مردم جهان نازل شده است بنابراین توسعه فعالیت‌های مؤسسات قرآنی باید در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه از ظرفیت‌های فضای مجازی نیز به خوبی استفاده شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا در پایان به استقبال مردم به‌ویژه جوانان از محافل انس با قرآن اشاره کرد و یادآور شد: جوانان از این محفل استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و ما در صدد هستیم تا فعالیت‌های دینی و قرآنی را بیش از پیش افزایش دهیم و بتوانیم تعداد بیشتری محافل انس با قرآن برگزار کنیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۲
0
0
با مدیریت و برنامه ریزی دقیق می‌توان این تعداد را افزایش داد
captcha