جشن ولادت مولود كعبه در تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد
کد خبر: 3589191
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

جشن ولادت مولود كعبه در تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد

گروه اجتماعی: به‌مناسبت فرا رسیدن 13 رجب سالروز میلاد فرخنده و با سعادت امام اول شیعیان جهان حضرت امام علی(ع) و روز پدر مراسم جشنی در حسینیه امام حسین(ع) تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تیپ 55 هوابرد، همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر مراسم جشنی در حسینیه امام حسین(ع) تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد در این مراسم با بیان فضایل و مناقب حضرت علی(ع) از دیدگاه احادیث و روایات گفت: امام علی(ع) در عمل و كردار و در اخلاق و حالات، دریایی از پاكی و طهارت بود.

وی افزود: محبت و دوستی علی(ع) از فضیلت و ارزش بالایی برخوردار است و کسی که از محبت و دوستی علی(ع) برخوردار نباشد بوی بهشت را استشمام نخواهد كرد هر چند که عمری به عبادت و راز و نیاز بپردازد.

جعفری با تأكید بر اینكه محبت امام علی(ع) سپر آتش جهنم است، گفت: خانه کعبه مقدس‌ترین و بهترین مکان در روی زمین است و ماه رجب از بهترین ماه‌های سال است و حضرت علی(ع) در ماه پرفیض رجب و در مقدسترین و بهترین مکان ولادت یافته و پا به عرصه هستی گذاشته است.

یادآور می‌شود، مداحی و مولودی‌خوانی توسط یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و همچنین به همین مناسبت مراسم جشن باشکوهی نیز با حضور کارکنان و خانواده‌های آنان در حسینیه کوی سازمانی شهید جاودانیان تیپ 55 برگزار شد.

captcha